i won't find nothing better, in a world this beautiful // i'll be walking forever, i'm walking // not cause i'm mad at you or anyone else // i'm walking, walking until i find myself




vi är ungefär som vanligt bäst på att skicka värda låtar till varandra, jag och henna, så, postar ännu en favorit från andra sidan gränsen. gnager lite på morot, väntar på hugo, tsega och ramzi, dagens mission ska utföras och de ska hjälpa mig. insomnia inatt, det var längesen, beror väl på allt jag inte hunnit smälta antar jag för i vanlig ordning kör jag på, alltid alltid bara köra på. ett jobb och ett hem. ett jobb och ett hem. ett jobb och ett hem. det finns inget viktigaste just nu. ett jobb och ett hem och all kärlek ni ger. ikväll dricker vi smuggelvin för 50 kr och vidare till lille lille duce, det blir fint, precis i stil med vad jag behöver. some wine to forget about the time, och ett par goda vänner i tillägg till det. pus


1 kommentar:

Henna sa...

Som alltid är vi bäst <3