i won't find nothing better, in a world this beautiful // i'll be walking forever, i'm walking // not cause i'm mad at you or anyone else // i'm walking, walking until i find myself




saknar det, orden, sättet att sitta still timmar i sträck, bokstäver på skärm nästan trasiga fingertoppar, orden, hur de tvingar/de sig ut, men; det behövs inte, nu, det behövs inte nu att kräkas ur sig livet för illamåendet har liksom lagt sig, stormen har liksom lugnats och, det behövs inte. jag behöver inte. skriver kärleksbrev till hela världen i tanken och och och som, nu, väljer att visa vad hjärtat känner väljer att säga vad hjärtat känner väljer att älska det hjärtat kännner väljer att leva livet istället för att skriva om det och jag är mitt uppe i allt och alla saker som händer runtomkring mig, i stunden som aldrig förr. & det, precis allt det i mitt lilla liv, hanterbart nu som om jag bar det i min innerficka, närmast hjärtat och varmt varmt varmt mjukt tryggt är det. trivs i min egen hud, i mitt eget huvud, och det är fint. trivs. fint ord, det finaste just nu. jag trivs.

Inga kommentarer: