i won't find nothing better, in a world this beautiful // i'll be walking forever, i'm walking // not cause i'm mad at you or anyone else // i'm walking, walking until i find myself




skrattar högt för mig själv, mina chuckles som bryter tystnaden i lägenheten, som nu, skrattar högt för mig själv för du framkallar det hos mig. konsten att tjuta av skratt och inte av sorg, alltid alltid alltid, om någon fick mig dit så var det du. gamle lille vän på msn i skrivande stund, bakom stormen finns en person hela världen borde se. åvajagälskarhenne. vill bädda ner, ge varm oboy, stryka över hår, säga det blir bra hjärtat. precis som du bäddade ner mig, strök över mitt hår, sa det blir bra trots att världen rasade under mina fötter. & det var efter månader i din soffa jag klarade att resa mig igen. vi skickar bilder från gamla tider, hahaha jag dööööööör, bildbevis på min däckning första kvällen jag var hos henne har aldrig sett den förut, hahahaha åh jag saknar det, hur trasiga och sjuka vi än var så saknar jag det

Inga kommentarer: