i won't find nothing better, in a world this beautiful // i'll be walking forever, i'm walking // not cause i'm mad at you or anyone else // i'm walking, walking until i find myself




.. bättre bättre bättre
ni vet, bättre bättre bättre

pendlar lite, glad pigg trött less, vi diskuterar världen, blir matt, men motiverad att nå ett annat sätt att leva, pendlar lite och det är -10, drar mig från att gå onödigt långt från elementet, läser mail från släkt i sydafrika, han hälsar "stay warm" och det är allt jag vill. stay warm. åker imorgon, väskan ligger halvpackad bredvid mig och, som alltid, klumpen i magen, seperationsångesten, vet att jag klarar mig men, som alltid, det där med att somna utan nära andetag, varm kropp bredvid. men som jag längtat, snö på mark och fin jul med finaste fina, små knytt jag inte hunnit hälsa på än, magar att klappa, lussekatter att baka, glögg att dricka, skratt att skratta, vänner att träffa..

Inga kommentarer: