i won't find nothing better, in a world this beautiful // i'll be walking forever, i'm walking // not cause i'm mad at you or anyone else // i'm walking, walking until i find myself




letar inspiration överallt, slukar den, som om jag inte får nog, får uppenbarligen aldrig nog. lär mig ukulele, slipar skålar av kokosnötter, det ligger nya toscapennor i en påse och snart kommer ramzi's mamma hem med bongotrumma från tunisien. vi har saker på gång och det känns som att nu, när jobb och jobb och åter jobb inte tar all min energi, är jag helt plötsligt full av liv för första gången på länge. som om jag har haft tid att hitta det roliga igen. vaknar pigg, med pepp i kroppen redan innan jag slagit upp ögonen. mår bra, nu, vet vad jag vill. vet att jag kan använda det här till något bra, jag kan vara bra, ha ett jobb där jag får använda min kreativitet för nu, nu flödar den ur fingrarna och jag vet inte vad jag ska ta tag i först

sa det häromdagen, att de som finns runtom mig nu är bra, ärligt, rakt igenom. och det är precis människor som ni, som får mig att vara bra, ärligt, rakt igenom frida. oslo is a small, small town & grünerlökka är sin egen by i storbyn och här, mitt i allt, mitt i kaoset finner vi lugn i varandra. har tejp och x antal affischer om vår lägenhet att sätta upp. nu; påklädning och sällskapsjakt, one love, bara det, one love.




Inga kommentarer: