i won't find nothing better, in a world this beautiful // i'll be walking forever, i'm walking // not cause i'm mad at you or anyone else // i'm walking, walking until i find myself





onsdagkväll och vi är hos flickorna på thorvald meyer, tre kollektiv, tolv personer, mat i mängder, vin, vattenpipa, hänga i hängmatta, leenden överallt och jag trivs trivs trivs så bra med människorna runt mig. att vi är våra egna, i kvällar som denna hittas någon slags samband i vår snurriga värld.
att sen somna in bredvid mannen i mitt liv, min hand i din, huvud lutat mot bröstkorg. det är som om jag landar i mig själv, i det här, livet.

idag, jobb 14-22, sen avskedsmiddag för ohunden och ja det känns underligt, underligt att en vän jag delat så mycket så länge med ska bo så många mil bort. men det blir bra, och som sagt, vi ses sen. nu; världens bästa chaité och frukost.

precis som det är, i'm so lucky we get to inspire each other;

Inga kommentarer: