i won't find nothing better, in a world this beautiful // i'll be walking forever, i'm walking // not cause i'm mad at you or anyone else // i'm walking, walking until i find myself




2007: "jag vill bara ha mannen som älskar mig också när allt inte är leenden på mina läppar, när jag skriker, ligger med panikångest på golvet som om döden slet andan ur mig, då det sista man kan tänka sig är frukost på säng och sötlapp under huvudkudde & det första är mörkret, när världen blir för stor och jag stänger in mig i mitt lilla, när den bild som finns av mig inte bara är sötasnällafrida. jag vill ha mannen som älskar mig också när jag är i mitt värsta, för jag vet att mitt i allt det kan mitt finaste blomma ut och, ja, jag vet så väl att jag kan vara så jävla jävla jävla bra, världsbäst, hela världens kärlek finns i min lilla lilla lilla kropp, skulle ge honom precis allt det, allt mitt"

Inga kommentarer: