i won't find nothing better, in a world this beautiful // i'll be walking forever, i'm walking // not cause i'm mad at you or anyone else // i'm walking, walking until i find myself




MARDRÖMSVECKAN

okej i'm sorry men jag måste måste måste få klaga, lite, kräkas ur mig.. allt, bara få ur mig skiten and brush that dirt off my shoulder, gå vidare. men alltså, nina, lilla nina, med dom stora löftena som aldrig sker som utlovat, nina med det blonda håret och det förtroendeingivande beteendet, som en mogen vuxen kvinna att lita på, men (pardonmyfrench) vad i hela jävla kukhelvetes idioti tänkte du på när du satte mig på jernia? jag hatar jernia. grorud. soc-huset. alla mongon som inte kan prata så man förstår. det är äckligt att se gifta kollegan flörta sönder kvinnor 30+ i butiken bara för att sälja, jag vet inte vad saker heter och nej jag vet inte hur dom fungerar, och jag vill inte vara den som är den men sätt mig på h&m eller ett café eller whatever, jag vet vad en balconette och hur man gör en macchiato kompis sista dagen imorgon fredag, sen återstår bara dom 23 timmarna på stabæk arena under helgen. åh ljuva liv.

men; jag ska inte bara klaga, det finns minst en bra sak att säga också. löning imorn, busy signal lördag kväll trots att jag antagligen kommer vara dödströttheten personifierad at work på söndag, vässanvisit nästa vecka för att säga hej till mina saknade finaste systrar kanske en och annan bror som råkar vara i stan. idag säger vi hej till nya sambon per a.k.a. perra/y a.k.a peach a.k.a. järnvägsbyggarn och välkommen till familjen. bjuder kanske på några bilder, snart snart..

Inga kommentarer: