i won't find nothing better, in a world this beautiful // i'll be walking forever, i'm walking // not cause i'm mad at you or anyone else // i'm walking, walking until i find myself




JAG ÄR LITEN PÅ JORDEN MEN STOR, STOR HÄRI

västerås 04:50 lördag morgon, hesa röster som fortfarande sjunger om studentens lyckliga dagar, kommunanställda rensar en vasapark som mer ser ut som ett krigsfält, morgonen är mild och jackan blir för varm när jag promenerar mot syster. sen, en helg med mina fina, hejdå till gamla lägenheten utan att se mig om, tegelstenar som släpps ur en allt för tung ryggsäck, en mun sprit från bali en fuling och reggaegung i vasa med två bra människor, sjuklingshäng hos min rödluvan, tårta hos bästefamiljen, bus med en pojke i flickpyjamas, cigg snus och godis för en summa av 1125kr från karamellfarbrorn, sen buss hem till lusekoftornas rike i sällskap av x antal skrålande metallicafans. allra bästaste finaste, ni är högvinsten. jag saknar er redan.

Inga kommentarer: