i won't find nothing better, in a world this beautiful // i'll be walking forever, i'm walking // not cause i'm mad at you or anyone else // i'm walking, walking until i find myself




ALL I NEED IS THE LOVE OF MY CREW

jag saknar er jag saknar er jag saknar er jag saknar er jag saknar er jag saknar er jag saknar er jag saknar er jag saknar er jag saknar er jag saknar er jag saknar er jag är liten utan er det är ni som gör mig stor och det spelar ingen roll hur länge sen det var vi sågs, det är ni som alltid finns, så jag skriver det igen; jag saknar er jag saknar er jag saknar er med hela hjärtat hjärnan handen, men, vi ses snart, för, jag har det bra här, trivs, men ni är inte här och jag kan resa runt jorden, leta under varje sten, i varje buske, bakom varje dörr, men det är i västerås ni finns och jag är liten utan er det är ni som gör mig stor

gör mig,
glad

gör mig,
lugn

gör mig,
trygg

& jag älskar er, alltid

Inga kommentarer: