i won't find nothing better, in a world this beautiful // i'll be walking forever, i'm walking // not cause i'm mad at you or anyone else // i'm walking, walking until i find myself




PIPPILOTTA VIKTUALIA RULLGARDINA KRYSMYNTA EFRAIMSDOTTER LÅNGSTRUM

hon sa att mina många, långa namn påminde henne om pippi
& jag tänkte; fan.

för, hur kan jag vilja ta bort flera av namnen när någon säger så, när streckgumman pippi faktiskt finns inristad i bläck på min fot, när jag gör allt för att vara den starkaste flickan i världen, när det enda jag ångrar från min fina barndom är att jag aldrig sa "kära lilla krumelur, jag vill aldrig bliva stur". det är nog dags att låta mina namn vara mina egna, låta mitt liv vara mitt eget, utan påverkan utifrån, från dig, som slutade vara en del av mitt liv för ganska många år sen nu. så, let's do this thing.

Inga kommentarer: