i won't find nothing better, in a world this beautiful // i'll be walking forever, i'm walking // not cause i'm mad at you or anyone else // i'm walking, walking until i find myself




AFTER WINTER, MUST COME SPRING. CHANGE, IT COMES EVENTUALLY.

att bli väckt av världens finaste varmaste mysigaste du, dra upp rullgardinen och släppa in våren genom fönstret, göra sig klar i lugn & ro, promenera till affären, äta frukost i solen, prata skratta röka några cigg, sen säga hejdå till mjukaste läpparna när dom & resten av den fina du tar bussen till jobbet. mer än ett år har gått, men ibland när jag ser på min man, mitt lejon, känns det precis som då, benen som vek sig, tusen vingslag i magen, hans hand i min. mitt i allt som händer nu, när ingen riktigt har en plan, någon aning om hur de närmaste månaderna kommer se ut, så vet jag att som katten landar jag på alla fyra, vem vet var våra fötter bär oss, men solen skiner

& just den här dagen tänker jag inte fokusera på någonting annat än det,
tänker jag inte fokusera på någonting annat än;

solen i mitt ansikte,

din hand i min,




så. punkt.

Inga kommentarer: